گلزني من مهم‌تر از موفقيت استقلال نيست

 گلزني من مهم‌تر از موفقيت استقلال نيست




 

 


گلزني من مهم‌تر از موفقيت استقلال نيست


تاریخ : شنبه ،
30 مرداد 1389

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اميدوارم روند گلزني‌ام ادامه داشته باشد هرچند مهم تر از گلزني من موفقيت استقلال است.


میلاد میداودی در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از بازی مقابل نفت تهران گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازیکنان رفته‌رفته به هماهنگی لازم رسیده‌اند. در بازی‌های ابتدایی این هماهنگی را نداشتیم و طبیعتا امتیازاتی را از دست دادیم اما مطمئن باشید از این روزها دیگر نخواهیم داشت. سعی ما این است 3 امتیاز هر بازی را کسب کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی افزود: به دلیل فشردگی بیش از اندازه بازی‌ها دست کادرفنی بسته است اما مجبوریم به این 3 روز فاصله بسنده کنیم و کارهای تاکیتیکی لازم را در همین فاصله انجام بدهیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت خودش تصریح کرد: از اینکه برای استقلال گل می‌زنم خوشحالم چرا که این تیم، تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در آن توپ زده‌اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. هرچند مهم تر از گلزنی من، موفقیت استقلال است.

میداودی در مورد حریف روز یکشنبه تیمش اظهار داشت: نفت تیم خطرناکی است که قطعا آن را دست کم نمی‌گیریم. آنها برای گرفتن امتیاز به ورزشگاه می‌آیند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. در مقابل ما هم به دنبال امتیاز کامل بازی هستیم تا علاوه بر پیروزی، موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم خوزستانی تیم فوتبال استقلال تهران چهارمین گلش را چهارشنبه شب در بازی مقابل پیکان قزوین به ثمر رساند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل